Saturday, October 12, 2013

Persidangan Pergerakan Pemuda UMNO Lipis

Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Penjom telah menghadiri Persidangan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Lipis, Pahang yang telah diadakan pada Sabtu,12 Oktober 2013 bertempat di Hotel Lipis Centrepoint, Kuala Lipis.

Pengerusi Tetap Mengangkat Sumpah sebelum mengendalikan Persidangan


Seramai 4 orang perwakilan pemuda telah hadir diketuai Azrul Khairi Muhamad (Ketua), Sharif Omar (Naib), Jaziratul (Bendahari) dan Sabarudin (AJK).

Dalam persidangan kali ini, perwakilan berpeluang untuk memilih kepimpinan pemuda peringkat Bahagian dan Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.


Menyanyikan Lagu Rasmi UMNO

Ini merupakan kali pertama parti UMNO memberikan peluang kepada ahli akar umbi untuk memilih pimpinan di peringkat Bahagian dan seterusnya di peringkat pusat. Peluang untuk memilih pemimpin ini telah digunakan sebaik-baiknya oleh perwakilan Pemuda UMNO Penjom.

Persidangan ini juga membuka ruang kepada perwakilan untuk beramah mesra dengan kepimpinan pemuda UMNO di Cawangan lain dan juga kepimpinan UMNO Bahagian.

Bersama Naib Ketua UMNO Bahagian Lipis, YH. Dato' Mustapa bin Haji Long
Dalam pemilihan kali ini, Saudara. Mohd Farid bin Mohd Nor telah dipilih sebagai Ketua Pemuda UMNO Bahagian dan Saudara. Afizal bin Ahmad Pahmin sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Lipis.

Dua orang calon Ketua Pemuda : Mohd Farid bin Mohd Nor dan Khairul Amri bin Dato' Amirhamzah

Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Penjom di Persidangan Pemuda UMNO Bahagian Lipis, Pahang.

1 comment:

Anonymous said...

Tahniah Ppu Penjom