Thursday, October 29, 2009

Tahniah Dato' Ketua Bahagian & Ketua Pemuda Negeri


Pergerakan Pemuda UMNO Penjom ingin merakamkan ucapan setinggi-tingi ucapan tahniah kepada YB. Dato' Abdul Rahman Mohammad-ADUN Padang Tengku yang juga Ketua UMNO Bahagian Lipis kerana telah dikurniakan Darjah Kebesaran Mahkota Pahang Yang Amat Mulia –Peringkat Kedua Darjah Indera Mahkota Pahang (D.I.M.P) sempena ulang tahun Hari Keputeraan Sultan Pahang Sultan Ahmad Shah ke-79 pada 24 Oktober 2009 yang lalu.


Pemuda UMNO Penjom juga ingin mengucapkan setinggi-tinggi ucapan tahniah kepada Saudara Abu Jimi bin Samat-Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Pahang yang juga Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Lipis kerana dikurniakan Darjah Kebesaran Mahkota Pahang Yang Amat Mulia –Peringkat Keempat Ahli Mahkota Pahang (A.M.P.

Penganugerahan Darjah Kebesaran ini merupakan satu pengiktirafan DYMM Tuanku Sultan Pahang atas sumbangan dan usaha-usaha yang dilakukan kedua-dua pemimpin kita ini dalam membela nasib rakyat. Semoga anugerah ini akan menjadikan Ketua Bahagian dan Ketua Pemuda kita akan terus bekerja dengan lebih keras dalam menjalankan kerja-kerja membantu rakyat yang sebenarnya tidak ada penghujungnya.